David Broo

Stayer Coaching Group AS

+4792404081

david@stayercoach.no

www.stayercoach.no

©2018 by Stayer Coaching Group AS. Proudly created with Wix.com

Næring når du trener - vinnende førslag.

August 27, 2018

 

 

Min konklusion: At skapa næring til idrett som passer med alle de faktorene som trengs ifht, holdbarhet, styring av blodsukker, energiutsøndringshastighet, næringsdensitet, kroppens førmåga til at kunna ta opp næringen, magens tålighet innfør det man inntar av næring ved trening og konkurranse, næringsfordelning ( protein, karbohydrater, fett og mineraler/salter ) er ikke alltid så lett. Att spise barer er greit men det er ikke alltid optimalt sammensatt ifht din oppgave / konkurranse / trening. Over mange år har jag testet og feilet, studert / lært og dratt konklutioner sammen med mine utøvere. Riskaker og havrebars er mine favoritter. Selv føretrekker jag ett grundresept som jag senare tillfør ulike smaker og næringstillsatser ifht det energien skall brukes til.

 

Førdelarna med Havrebars:

  • Lengre holdbarhet.

  • Lett at ta med på alle typer turer.

  • Relativt lett og går fort at lage

  • Smaker meget bra!

  • Motiverande at spise og man gleder sig til at spise vilket er essentiellt ved lengre treninger/konkurranser.

 

Recept og "How to”

 

 

Please reload

Our Recent Posts

Danmark er helt flatt - Hvordan jag vant ett worldcup ritt i Ultra marathon.

August 29, 2018

Hva DU kan gjøre før å hindre, minke og ikke minst, trene og konkurrere med setesår.

August 27, 2018

Den fantastiske havregrøten!

August 27, 2018

1/1
Please reload

Tags