David Broo

Stayer Coaching Group AS

+4792404081

david@stayercoach.no

www.stayercoach.no

©2018 by Stayer Coaching Group AS. Proudly created with Wix.com

 
 
 
Jean Gribaldy.jpg
 

Stayers utøvere sier:

Veldig bra økt i dag, hardt psykisk for meg men det er dette jeg trenger , ser forandring på kroppen min allerede, kødder ikke, får syk respons av å presse meg sånn som dette.

Takk David

 

—  Geir Mathisen, martial arts athlete

 

Kjøp gold/platinum og få 10% extra på PT timer

Send mail 

Entusiasme

Gleden i det du gør er viktigare enn hvor god du blir.

Har stor tro på at fremme sider vi er gode på i motsats til at tydeliggjøre sider vi er mindre gode på.

Vi ser efter ambition, genomføringsevne og glede - har du det kommer du langt.

Desmond tutu.jpg
 
 
jens.jpg
 
 

VEIEN...

Stayer training system

Så her legger jag opp din plan ( exempel, ved start før en ny middels erfaren utøver):

  1. Målsetting

  2. Testing - hvor er du?

  3. Korrigering av målsetting - realistisk, motiverande og optimistisk.

  4. Base - Rutiner og struktur i din trening - "enkel" trening -evaluering av utviklingsområder.

  5. Base - Styrketrening involveras i din trening - Muskulær utholdenhet. Minke utfodringsområder, balanse, koordination, jevne ut kroppens svake områder. Trene for att kunna trene.

  6. Base / specialisert - Når du har ting på plass ( vanligtvis mellom 3-6 månader ) Blir trening mer strukturert og specialisert.

  7. Specialisert - Maxstyrke starter efter 1-3 månader beroende hvor mye du trent og fått genomført.

  8. Specialisert - Toppform innfør ditt mål starter 8 uker innen måldato.

 

Kontinuerlig testing er avgørande for att se hva treningen gjør med deg og vi ser hva som skall endres / utvikles raskt.

Du velger ett program som passser ditt behov, velg derefter antalet PT-timer du trenger.

 
nepal-2184940.jpg